خبر بچه دار شدن عمو امیر
 
زهرا دختر دوست داشتنی ما
 
 
سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, :: 11:30 ::  نويسنده : م.احمدی

 خانمی سلام 

دیروز عمه پریچهر به ما زنگ زد و گفت زن عمو ندا جون،  نی نی  تو راهی داره   

هوراااااااااااااااااااااااا ما که کلی خوشحال شدیم.... شب هم بابایی یه عموامیر زنگ زد و شما با ندا جون و  عمو امیر صحبت کردی و بهشون تبریک گفتی البته به زبون خودت         

جالب بود که به ندا جون می گفتی I am happy for you  یا گفتی Neda i love your baby so much عمو امیر  و ندا جون هم مثل همیشه کلی ذوق کردند و  از ما خواستند « تیشنیت» را ببوسیم  

جهت اطلاع « تیشنیت » یعنی زیر گلوت به زبون محلی 

خلاصه امیدواریم نی نی عمو امیر سالم و سلامت بدنیا بیاد و به خونه انها یک رنگ و بوی تازه بده 

نی نی جون تو راهی دوست  داریم

 



نظرات شما عزیزان:

مامان امیر علی مردانی
ساعت14:39---27 تير 1391
مبارک باشه چشم شمااااااااااا روشن نی نی دوم خودت ایشاله بوس

مامان آرینا
ساعت1:26---12 تير 1391
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه.

آدرس وب نی نی شکلک

http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php

تا پایان رای گیری فقط 2 روز مونده ، پس زمان رو از دست ندین و به آرینا با کد 260 رای بدهید..


پاسخ: سلام خانمی من دیر از شرکت شما خبر دار شدم و رای هم داده ام تا دفعه دیگه و مسابقه های دیگه


نایسل
ساعت21:32---11 تير 1391
مرسی قربونت برممم عزیز دلممم
خوش به حال اونای که میخوای بخری اره محصولاتش خیلی خوبه


نایسل
ساعت21:31---11 تير 1391
مدلش گلکسی سون پلاس پی ال یو اس

آره میخوره

آره داره

من با سیم کارتم وصل میشم
پاسخ: من هم همینطور


نایسل
ساعت21:30---11 تير 1391
مرسی قربونت برم نظر لطفته

مامان هلیا
ساعت20:03---10 تير 1391
سلام خوبین.ما هم به زهرا خانم رای دادیم امیدوارم برنده بشه.
پاسخ: مرسی خانمی


مامانی درسا
ساعت1:48---10 تير 1391
اول اینکه سلام به مامانی و دختریم ..... دوم بهش رای دادم ...... سوم میگم وقتی کامنتتو خوندم اومدم دیدم هم شما و هم الهه جون هز دو آفلاین هستین حالا باید تایید کنم یا زمانی که آنلاین هستین باید تایید کنم تا حالا نی نی گپ نیومدم ..... صبحا همین جوری روشنش میزارم به محض اینکه درسایی میخوابه یا آرومه یه کوجولو میام یه وقتایی آنلاین هستم ولی فقط صحفه بازه من نیستم .... ببخش تو رو خدا یه وقت فک نکنید من مامان بی ادبی هستم ها ..... قربون دختریم یه دنیا بوس

نایسل
ساعت13:27---9 تير 1391
اره خدار و شکر اشتی کردیم
پاسخ: افرین گلم


نایسل
ساعت13:27---9 تير 1391
من رشته ام خوبه اما هیچی حالیم نیمشه فکر میکنم شما خیلیی بهتون سخت میگیرنن و خیلی خوب بلدین


نایسل
ساعت14:21---8 تير 1391
چه خوشمل حرف میزنه دختر نازت
پاسخ: منم عاشق نوع استفاده از کلماتش هستم


نایسل
ساعت14:21---8 تير 1391
قربونت برم تبریک میگم واسه نی نی جدید
پاسخ: مرسی عزیزم دعا می کنم هر چه زودتر محل شما هم با یک نی نی کوچولو گرم بشه


نایسل
ساعت14:19---8 تير 1391
من مهندسی کامپوتر میونم ای ول بابا ای ول


تو ه رشته خوبی میخونی
پاسخ: رشته شما هم خوبه


مامان امیر علی
ساعت12:40---8 تير 1391
سلام عزیزم.
میدونی من هنوز اسمتو نمیدونما
راسی اگه آنی بیا تو وبلاگم با هم بچتیم


متین مامی ایلیا
ساعت14:08---7 تير 1391
سلام دوست جونم من به ادرسی که دادی رفتم و به زهرا جونم رای دادمپاسخ: خانمی سوال من این بود کدوم شهر زندگی میکنید؟ مرسی بابت رای

مامانی درسا
ساعت12:03---7 تير 1391
عزیزم قربونت برم ...... انشاالله این دفعه موفق بشی ...... حالا خاله من چکار کنم یه رای دارم و این همه دوست خوب ..... کاش بشه یه رای به همه دوستان خوبم بدم ...... میرم میپرسم و ازش میخوام بتونم به دوستام یه رای بدم تا کسی دل گیر نشه ...... عزیزی منی شما خاله ......
پاسخ: مرسی ممنون از محببتون


مامان امیرعلی
ساعت18:36---6 تير 1391
راسی نی نی جدید مبارک.فکر کنم زن عمو شدی.

چه اسم جالبی
پاسخ: مرسی عزیزم زن دایی بودم ...حالا زن عمو هم شدم


مامان امیرعلی
ساعت18:34---6 تير 1391
الان باز شد برام وبلاگت .برات خصوصی گذاشتم رمزو
پاسخ: مرسی


متین مامی ایلیا
ساعت14:25---6 تير 1391
مباااااااااااااااااااااااارکه ایشالا همیشه خبرای خوب خوب بشنوید، بوووووووووووووووووووووووس واسه زهرا جون خوشملم
پاسخ: مرسی از تبریکتون


خاله مهسا
ساعت14:24---6 تير 1391
سلام. ما هم خیلی خوشحال شدیم شنیدیم. البته از شما. دارم به زن عمو ندا پیام تبریک میدم . پس تیام خانم حواست رو جم کن خاله که بابا منصور داره نوه جدید پیدا میکنه! هرگلی یه بویی داره عزیزم. توام جات تو قلبشون محفوظه. خدا رو شکر میکنم که این اتفاق قشنگ واسشون افتاده. ایشالا همیشه خوش خبر باشید.
پاسخ: مرسی خاله مهسا جون ...


مامان هلیا
ساعت14:04---6 تير 1391
مبارک باشه انشاالله به سلامتی از طرف ما هم تبریک.
پاسخ: مرسی خانمی ... حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


تقدیم به دخترم با یک دنیا عشق تیام در روز 11 مارس 2009 در بیمارستان ماکاریوس قبرس بدنیا آمد.
آخرین مطالب


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 473
بازدید کل : 10863
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 438
تعداد آنلاین : 1

< language="" type="text/" ="http://moorche.persiangig.com/MeLoDiC/JS-Code/1/Lalaee .js"> KoodakMedia.com


Free Calendar

Free Clock
free counters
Free counters

ハートの噴水ブログパーツ

[PR] 無料で面白タイピング!